Friday, May 4, 2012

berhntilah mncri yg soleh dan jdilah yg solehah

aku hanya manusia yg lmh.aku buknlah badar,naqibah mahupun ustzh.
apbila aq pki tdung labuh,sntiasa brstokin dan memakai srung tngn orng pnggl aq ustzh..
bukan itu yg aku mahu aku hnye mhukan keredhaan Allah...
aku da selesa berpkaian cmtuh.
aku tkut kalau amalnku bkn spenuhya utk Allah ttpi utk mahluknye,
aku tkut krgnye ikhlas dlm ibdku
mnybbakan driku d cmpkkan ke neraka.


Aku pun tidak pnh lari dri mlukan kslhn.Malah aku sedr yg aq sllu mlkukan dose scra sdar mhupun tidk sdr.
aku juga seorng manusia yg tidk lri dripada mempunyai sift ingin dikasihi dan disyngi oleh mahluknye.
tetapi akan aku cuba jaga perasaan ksih ini supya tdk trcurh sblum wktunye.
ya Allah engkau kuatkan lah iman aku ini :) insyAllah.





#TIADA TUHAN YANG DISEMBAH MELAINKAN ALLAH , DAN AKU BERSAKSI BAHAWA NABI MUHAMMAD SAW ITU PESURUH ALLAH <3


No comments:

Post a Comment