Sunday, October 11, 2015

THE POWER OF HEART


Image result for gambar burger mcdonald
Maruah hanya sebesar biji burger? YES. Saya baru tido dalam kul 4 lebih dan lebih beberapa kali tersedar and final punya bngn pukul 6 pagi until now.lps ni ad kls pukul 9. Sebeum tido berair. dah bgn lagi la banjir dengan air mata. demam yg smin tk elok2.. saya sakit sy pendam sorang2. kalau yg tahu pun hanya blog. segalany ku hanya mampu ceritakan hanya dalam blog. 
Bangun2 terus dengar berita yg sangt mengecewakan. YES! exactly sy sgt kecewa. tp bukan nk tnjuk pulak. hmm.ntah la nak. ad benda yg aku miss understanding dkt sne. Rupanya bnda lagu teruk daripada apa yang aku sngkakan. Sbrnya dia tk terfikir lgsng pun dri sudut hati dia tentang pemerian itu. Aku yang mempermaikan diri sndri dgn menanggao itu semua realiti sdgkan aku sedar itu hanya mimpi yang aku cipta sendri. Ya Allah malunya aku. Maafkan aku Ya Allah. Aku malu dgn mahluk2mu yg lain . aku malu. Aku hadir pada dirinya yg dianggap sbgai pengantara antara kami ya Allah.  Ya Allah kau berikanlah aku kekuatan di saat aku hampir berputus asa. Kau berikan penawar setalah ia disakiti. Kau berikanlah keteguhan setelah Engkau bolak balikkan hati ini. Jangan Engkau biarkan ia menderi sendri. Buangkanlah segala sisa2 luka yang masih berpenghuni ini. 

No comments:

Post a Comment