Thursday, January 28, 2016

Friendship

        Hye. Assalamualaikum semua.. today i want to share about friendship. Yes , aku baru faham apa maksud putus kawan itu lagi sakit dari putus cinta.. Pliz tanam dalam diri masing2 yang jgn lah percaya sesiapa. sbb kdng2 diri kita sendiri tak blh percaya dgn diri sndri..

        Sepanjang saya hidup, saya rse kawan itu penting. Yep. tapi tak sangke putus kawan akan rasa sesaakit ni. Selama 20 tahun hidup baru dpt ku rasa nikmat persahabatan. Saya ramai kawan. terlalu ramai. Kawan baik yep. ramai but still blh kira dengan jari. Tetapi sahabat saya hanya ad sorang. sahabat yg aku syg seperti diri aku sndri malah lebih dari aku. That y orang ckp, tempoh perkenalan itu tk melambangkan sekuat mne perasaan syg kita terhadap kawan. Sy hanya kenal dia dlm 4 bulan je. Tapi betapa sygnya aku kepada dia hanya Allah je tahu... Takpernah ku di uji dalam persahabtan sejauh mne aku di uji dgn dia..
       
        Saya tinggalkan nota perpisahan bukan kerana saya ingin berpisah. Saya tinggalkan nota perpisahan untuk melihat sejauh mne kamu sygkan sy..hmm.. Sy pikir awk akan cari sy. sy pikir awk akan pujuk sy. Tapi knpe awk tnglkan sy cmtuh je. awk tk tahan sy sikit pun. Awk tk tnye sy knpe. Awk tk cuba contact sy. Kenapa awk buat cmni sahabat? malam sebelu tuh mse otp awak ckp awk syg sy. awk tkkan tnglkan sy. Sy da korbankan msa depan sy untuk kamu syg. tapi kamu sanggup buat sy cmni. sy tk tahu smpi bila sy harus tnggu awk contact sy.

        I really miss you sahabat. I really love you as my friend sahabat.


No comments:

Post a Comment